Osobní trenér

Dostanete to, co potřebujete! A bude to
zábava. Zkuste osobní trénink se mnou
a přesvědčte se, že to stojí za to.

Dnešní pojetí filosofie krásy a síly je v naší moderní společnosti propagována tak, že bez členství v moderních posilovnách a konzumaci speciálních doplňků nejste schopni takových hodnot dosáhnout. Co když je to ale jinak?

Nabízí nám stovky pomůcek a různých strojů, které jsou prý k tomu určeny a vy bezmyšlenkovitě jdete a začnete toto všechno používat, protože to tak druzí dělají. Napadlo vás ale někdy, co když to všechno můžeme dělat mnohem jednodušeji? Protože pokud se podíváte do minulosti, dokážete si stále myslet, že jedni z nejtvrdších válečníků staré Sparty pili po tréninku gainery, polykali pilulky a zvedali těžká břemena na kladkách? Možná si říkáte, že v tom muselo být něco tajuplného, protože není možný, aby takto dnešní člověk mohl vypadat. Ne, jen věděli jak na to. A tyto vědomosti se z generace na generaci předávali po staletí do té doby, než vznikla tato moderní společnost a udělala ze sebe největší slabochy  v dějinách lidstva. Nesouhlasíte? Tak se podívejte kolem sebe. Toto prastaré cvičení se zachovalo hlavně do 1. poloviny 20 století a dnes je ho možné vidět u gymnastů, akrobatů a artistů, kteří dokáží udržet nad sebou člověka na jedné ruce nebo excelují úžasnou pružností při saltech či mostech. Tomu se říká pravá síla, tedy využití funkčnosti svého těla. Nepleťte si tuto sílu s tím, že na kladce zvednete všechny cihličky. Při mé práci jsem se setkal s mnoha lidmi, kteří vypadají jako siláci, ale když jsem se s nimi pral, zjistil jsem, že jsou pomalý, neohrabaní a po jedné minutě boje funěli, jak kdyby měli dostat infarkt. 

Vy nepotřebujete nic z toho, co vám cpe tento průmysl. Vy potřebujete znát systém a využít váhu vlastního těla k tomu, aby vám sloužilo v plné síle do konce života. Vaše nohy musí být dost silné na to, aby dokázaly unést váhu trupu v pohybu, například v boji nebo při běhu, vaše záda a ramena musí být schopné donutit tělo vytáhnout se někam nebo se naopak odtáhnout. Při pohybu využíváte celé tělo. Je to synergie, která Vám dává zdroj síly nikoliv síla jednoho svalu, který posilujete na příslušném stroji. Otázkou je, jak nejefektivněji dosáhnout vaši přirozené síly a krásy? Jaké cviky a jaké stupně obtížnosti, a jaký počet opakování mám zvolit?

Vypracujte si kondici a udělejte něco pro své zdraví

OSOBNÍ TRÉNINK JE PŘESNĚ PRO VÁS, POKUD

  • chcete zlepšit svou celkovou kondici
  • máte zájem o zdravý životní styl
  • nejste spokojeni se svou fyzickou výdrží či sílou
  • jste zraněni a potřebujete začít cvičit

JAK TO PROBÍHÁ A NA CO SE PŘIPRAVIT

Hlavní cíl je na Vás. Začneme správným dýcháním, zpevníme hluboký stabilizační systém, protáhneme zkrácené svaly a zapojíme do tréninku celé tělo. Vše závisí na vašich potřebách a možnostech.

Z výbavy vám bude stačit jen pohodlné sportovní tričko, kalhoty nebo kraťasy a halová obuv. Hodit se vám bude taky láhev vody, ručník a motivace.

Udělejte něco pro své tělo a brzy se vám odmění

KDY JE PRO VÁS TRÉNINK VHODNÝ

  • chcete nabrat na objemu
  • chcete mít funkční sílu
  • máte zájem to udělat přirozenou cestou

JAK TO PROBÍHÁ A NA CO SE PŘIPRAVIT

Prozradím Vám 6 cviků s vlastním tělem, které vám opancířují páteř, vaše nohy budou jako z ocelových lan, břicho jako z pekla a ruce jako kladiva. Každý z těchto cviků má 10 stupňů od nejlehčího po mistrovský stupeň. Celou dobu vás budu provázet k tomu, aby jste dosáhli nejvyššího stupně silového cvičení, po kterém budete daleko silnější, než namakanci z posilovny. Uvědomil jsem si totiž, že když dokážu zvednout 150 kg na dřep s činkou, měl bych při tomto cviku zvednout 75 kg na jedné noze. Světe div se, neudělám to ani s 1 kg. Další prohru jsem zažil, když jsem se přitahoval na hrazdě se 40 kg závažím, které jsem si ovázal kolem pasu. Dokázal jsem se přitáhnout napoprvé 10 x! Říkal jsem si, že jsem silák. Chtěl jsem udělat přítahy na hrazdě na jedné ruce jen se svou váhou a měl jsem pocit, že se mi urve zápěstí. Po 5 přítahu mě opustila síla v prstech a spadl jsem jak hruška na zem. A to nemluvím o benchování. Vrátil jsem ze opět ke starým dobrým klikům na jedné ruce. Mrtvý tah jsem nahradil mostem, který mi procvičí všechny svaly v zádech!
Prostě jsem moje členství v posilovně hodil do koše a začal poctivě cvičit tak, jak to dělali naši předci, kteří lámali ocelové tyče jako, kdyby byly z gumy, a trhali telefonní stránky jako kus papírku.

Zatočte s kily navíc zdravě a napořád

OSOBNÍ TRÉNINK VYZKOUŠEJTE, POKUD

  • chcete se zbavit kil navíc
  • jste unavení a otrávení z držení diet
  • máte problémy s jojo efektem

JAK TO PROBÍHÁ A NA CO SE PŘIPRAVIT

Trénink sestavím tak, aby nastartoval váš metabolismus, spálil co nejvíc kalorií a zpevnil celé tělo. Ideální je posilování vlastní vahou v kombinaci s aerobním cvičením v delších úsecích a s kratšími pauzami. Ke snižování váhy je ideální doplnit trénink boxu nebo thaiboxu. Nejprve je ale zapotřebí naučit se perfektní techniku, získat sílu a potom vytrvale pálit tuky.

Na trénink si vezměte tričko, kalhoty nebo kraťasy a sportovní obuv. Důležité je, abyste se v oblečení cítili a pohybovali dobře. Přibalte si také ručník, vodu a odhodlání.

 

Zeptejte se na cokoliv

Zprávu se nepodařilo odeslat, zkontrolujte povinná pole.